mandag den 30. september 2013

Boozt amok!

Jeg er gået lidt amok på Boozt den seneste tid. Først var der lige en udsalgsslutspurt, som skulle udnyttes til min Tordenbaby. Der var nogle rigtig gode tilbud, så endelig fik jeg købt noget New Generals til ham. Jeg synes, at det er så fint et mærke, men det er bare for dyrt, så længe han kun bruger en størrelse i et par måneder af gangen. 50-70% rabat var derfor virkelig et scoop! Han er så fin i alt sit billetøj, og faren er glad for at se ham i noget sort tøj.;)


Efterfølgende var det mig selv, som skulle forkæles. På en tur til Silvan i Fisketorvet, faldt jeg over den lækreste vinterjakke fra Selected. Jeg prøvede den på, og den var virkelig lækker. Men skulle jeg have en ny vinterjakke? Tja, med alle de kolde gåture med barnevognen, jeg har i sigte, og med tanke på at min eneste praktiske vinterjakke er en slidt én fra Only, som kostede 500 kr for fem-seks år siden, så var det egentlig ikke så svært at overbevise mig selv...

Da der var 50% på den billigste vare ved køb af tre, var jeg jo nødt til at finde to ekstra, og det blev til en vinterjakke til kæresten og så den lækre skindnederdel fra Camille Kaasby-Wang plus Minus, som jeg har ventet længe på. Den ankom i dag, og den er bare SÅ lækker. Og hurra - jeg tog chancen og købte den i str. 38 (som nu er udsolgt), og den passer perfekt.:)

Fordi skindet er så lækkert, kom jeg til også at bestille de tilsvarende leggins hjem i dag. Dem er jeg ret spændt på at modtage - jeg har altid ønsket mig et par skindleggins, men jeg aner ikke, om de klæder mig (og om jeg kan passe dem). Jeg hader at købe bukser online! Men nu har jeg prøvet, og Boozt har jo heldigvis fri returnering - hurra! Det er altså et fantastisk koncept; det gør, at jeg tager så mange flere chancer, og siden jeg for det meste beholder tingene, er det jo en super deal for Boozt (og andre af den slags webshops, f.eks. Zalando) også...


NU er det så også slut - avs, det har været nogle dyre køb...

2 kommentarer:

  1. Boozt er altså også en lækker shop - de har ofte mange gode tilbud :)

    http://itsmypassions.dk/vind-ray-ban-erika/

    SvarSlet
  2. Hvis du vil give en mand en gave, der har lige så skæve humor og personlighed som manden selv, kan GAVE Mænds gaveudvalg hjælpe med sjove ideer til den perfekte gave. Gennemse sortimentet af fantastiske mærker som TYPO, Fitbit og Thumbs Up, og indpak det naturligvis i de fineste og morsomste tasker og gavepapir fra Paperchase. Hvilken slags mand er han? Den tekniske nørde skal forkæles med en nød-iPhone-oplader fra Thumbs Up, mens den legendariske spøgelsesfugl skal have en gave, der taler til ham: sjove krus er tinget. TYPO kan leveres i en bred vifte af produkter og har gaver til både gymnastiksalen og musikelskeren, fra protein ryste flasker til lækre og stilfulde hovedtelefoner. For dit livs eventyrer kan du udforske udvalget af øjemasker og kufferter, der er perfekte til dem, der rejser i sidste øjeblik. For den handy fyr, der har brug for at finde en gave, der kan klare afstanden, er et Fitbit smartwatch en rigtig god investering, der vil hjælpe mænd i alle konditioner med at få et par skridt til på kontoen. GAVE er klar med kort, gaveindpakning og sjove gaver og er derfor din yndlingsbutik, når han har brug for en gave.

    SvarSlet