torsdag den 12. november 2009

Mit countrybehov

Åhh, jeg kan se at Toby Keith spiller i Pumpehuset på søndag. Det kunne jeg virkelig godt tænke mig at se! Jeg elsker god mainstream country. Sådan er det bare. Og Toby Keith har jo lavet fantastiske numre som "Courtesy of the Red, White & Blue", "American Soldier" og "Beer for My Horses". Jeg ville gerne se det.

Men det koster altså 295 kr + gebyr. Det er jo meget! Det er faktisk for meget.

Jeg har heller ikke nogen at tage afsted med. Det med country var jo noget jeg delte med min ex og jeg tror sgu ikke liiiige, at han har lyst til at tage med. Eller, det har han måske nok, men hans kæreste har nok ikke lyst til at han gør det.

Jeg ved det ikke. Jeg er bare i det melankolske hjørne i denne uge og så er country det bedste.

Måske man bare skulle gøre det...

2 kommentarer:

  1. Ugh, hvor ville jeg gerne med! Du ved jo at jeg elsker country <3 Men neeeej, hvor har jeg bare ikke råd :(

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte også straks på dig, men vidste også at det ville være for dyrt. Æv bæv.:(

    SvarSlet