søndag den 28. marts 2010

Oh happy day...

Jeg burde gå i seng, men jeg er bare slet ikke træt. Den der sommertid er forvirrende. Klokken er jo vildt mange, men alligevel ikke.

Det har ellers været en fantastisk aften. Var til middag med nogle af pigerne fra kollegiet og det var simpelthen så hyggeligt. Lækker mad og champagne og så videre på The Office og drikke cocktails. Jeg var ret glad for den der "Fine and Dandy". Pludselig var klokken så 2, dvs. 3 og så lukkede de. Det kom så meget som en irriterende overraskelse, at vi endte med at gå hver til sit derefter. Jeg havde egentlig lyst til mere fest, men tanken om en velfungerende søndag lokkede også. Så nu sidder jeg her.

Jeg forsøgte mig med lidt nyt i min påklædning i aften. Jeg vidste, at jeg ville være lidt ude af mit sædvanlige element, så jeg tænkte, at jeg havde chancen for at afprøve nogle af de tendenser, der normalt ikke passer til min stil. Derfor blev det blondestrømper, sorte shorts og en sort bluse, samt wedges. Jeg følte mig faktisk ret godt tilpas, men alligevel blev resultatet, at en fyr kom over til mig, da The Office lukkede, for at fortælle mig, at mine "bukser" var ret specielle og at det var... anderledes. Hmm, okay så. Jeg ved ikke om det betyder, at jeg ramte helt galt, eller at han bare var blank (eller bare dårlig til komplimenter), men det er også lige meget. JEG følte mig godt tilpas.

Alt i alt har det været en fantastisk dag med et (temmelig kedeligt) Marc Jacobs-lagersalg, dejlig café- og shoppehygge med en veninde og godt selskab om aftenen. Måske det er derfor, at jeg ikke har lyst til at erklære dagen for slut?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar