lørdag den 9. april 2011

Baden Baden Baden...

Som altid har det været en hektisk uge, men endelig fandt jeg tid til at gå mit kamera igennem for billeder. Sidste weekend var jeg nemlig i Tyskland med min mor, nærmere betegnet Baden Baden. Det er en årlig tradition, og i år slog alle andre. 27 grader og højt solskin. Skønt!! Til gengæld havde jeg åbenbart helt glemt, hvordan 27 grader føles, så jeg havde uldsweatre og forede Converse med. Flot... Det førte til indkøbet af et par sandaler fra Ugg - de er SÅ lækre. Også lidt dyre i forhold til, hvad jeg normalt ville give for sandaler, men hvad fanden - min mor gav halvdelen som fødselsdagsgave. Og de er altså lækre...

En weekend med spa, ansigtsbehandlinger, kold hvidvin, løbetur, lækker mad, solskin og en masse snakken. Jeg elsker det! Og nu kan jeg godt huske, hvordan 27 grader føles og vil gerne have mere. Tak!

Forberedelse til censorjob på matematikeksamen på altanen i Frankfurt med udsigt over Main.
Flotte, flotte farver i Baden Baden.
Min mor!
Kølig Riesling i solen. Mmm...
Vores faste hotel, Hotel Der Kleine Prinz. Kan SÅ meget anbefales!
Mere Fru Mor.

Vores Türmchenzimmer. Indbegrebet af hygge.
Skaldyr, kølig hvidvin og udsigt over byen fra vores tårn.
Gåtur ved floden. Det blev til løbetur dagen efter!
Rosen - meget fin. Og en lille fugl, der ville med i hjørnet...

Flere flotte farver.
Springvand.
Nye Uggs.
Nye Uggs.
Flere flotte farver.
Carpaccio til min mor og escargots til mig. Mums.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar