mandag den 28. marts 2011

Til bryllup

Jeg var til det fedeste bryllup i weekenden hos min stedbror med vielse i Marmorkirken og efterfølgende fest på Hotel Skt. Petri. Fint tøj, dejligt selskab, masser af dans og gode drinks. Det var ret perfekt.

Desværre var både mine og min brors fotoevner virkelig ringe den dag, så alle mine billeder er temmelig ikke-vellykkede. Nevertheless prøver jeg at vise et par af dem, for jeg elskede det tøj, jeg havde på. Min ny Alexander McQueen-kappe, en LBD fra H&M og så mine Nicholas Kirkwood-stiletter, som dermed endelig blev indviet. Herligt! De var i øvrigt absurd gode at gå i på trods af højden.





Champagnetårn med Bollinger-champagne
Bryllupskage af cupcakes. Jeg ved ikke hvem pegeren er...
Dagen derpå med tømmermænd og ingen makeup.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar