tirsdag den 23. november 2010

Hovsa...

Sådan lige her midt i, at jeg kører "sparemåned" og skal se hvor mange penge, jeg egentlig bruger på en måned, så kan der jo ske ulykker... Nu er det ellers gået så godt og på trods af Oslotur og shopping er jeg stadig inden for budget - well, not anymore. For jeg kom da liiige til at købe dem her fra Camille... Hvorfor skal hun også have så god smag???

(Billede lånt fra Clamour4Glamour)

Nå, men de er altså fantastiske, og jeg savlede også over dem sidst, Camille satte dem til salg. Så pyt nu med det. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg bliver glad for dem til sommer... De ligner ikke noget, jeg har i min garderobe i forvejen!

Forresten tænker jeg, at de måske kunne være rigtig flotte til denne kjole, som jeg mangler matchende sko til. Hvis altså farverne snyder lidt begge steder... Jeg håber!


Nu vil jeg tømme mit rødvinsglas og hoppe i biografen med en veninde og se Harry Potter and the Deathly Hallows, pt I. Glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar