torsdag den 4. november 2010

En kort opfølgning

Jeg har haft så travlt ugen igennem, at jeg slet ikke har kunnet finde tid til at skrive. Jeg kan mærke, at min hjerne kører på højtryk for tiden, og selv om jeg elsker det, så bør jeg måske slappe lidt af. Det kan ikke være et godt tegn, at jeg knap nok kan falde i søvn om aften, og når jeg endelig gør, så drømmer jeg om arbejde.

Det er også bare så svært at få tingene til at hænge sammen. Jeg elsker at have fået ekstra travlt på arbejdet, men samtidig vil jeg ikke opgive alt muligt andet, så som resultat farer jeg rundt mellem alting og glemmer lidt mig selv. Det går vist ikke i længden. Men okay, nu er det noteret i min mentale notesbog, og så må jeg tage det til eftertanke.:)

I lørdags blev ellers som forventet helt fantastisk. Det var SÅ god en aften! Min løsning på udfordringen blev, at jeg valgte en pæn, asymetrisk kjole med et råt bælte i taljen og et par høje støvler. Kombineret med store krøller synes jeg ærligt talt, at jeg så brand godt ud. Det fik jeg også at vide i flere omgange af diverse brødre til familiefødselsdagen, og selv om man selvfølgelig skal tage deres udtalelser med et gran salt, så føltes det stadig godt.

Tidspresset kom selvfølgelig til udtryk, for mit interview var som altid forsinket. Det betød, at jeg måtte tage en taxa op til min far for på nogen måde at kunne nå det. Av, for en dyr omgang! Men jeg nåede alting og var tilbage i Amager Bio i tide til en genial koncert. Intet mindre. Det var så... smukt. Ja, selv de hårde numre var smukke. Jeg nåede hele vejen fra ikke at kunne lade være med at rocke med til at have kuldegysninger og stortude under den akkustiske ballade. Det var helt perfekt.

Efter koncerten tog jeg til Halloween-fest med en veninde og så igen videre på bar sammen med hende og en god ven (okay, who am I kidding, guitarfyren...). Det var så hyggeligt på alle planer. En ren succes. Sådanne aftener skulle man have flere af!

Nu vil jeg til at smutte fra arbejdet og videre til ballet, og så må jeg vist liiiige en tur forbi H&M på halvvejen. Jeg synes virkelig, de har nogle flotte kjoler for tiden. I hvert fald ud fra billederne i deres katalog, men de skal lige tjekkes i virkeligheden - også selv om jeg egentlig prøver at holde tilbage med shopping for tiden. Næste store køb er jo for fanden en lejlighed!



 
Den sang, der fik tårene til at trille ned af kinderne på mig i lørdags. Så smuk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar