lørdag den 30. oktober 2010

Dagens udfordring

I aften bliver en helt absurd travl, men også fed aften. Klokken halv fem skal jeg være ude i Amager Bio for at interviewe Alter Bridge for derefter at skynde mig til Nordsjælland til min fars fødselsdag. Hurtig middag og så tilbage til Amager Bio til koncerten med Alter Bridge. Hvis da bare det havde været et kedeligt support band, så kunne jeg have trukket den. Men jeg vil nu altså gerne også se Stella Blackrose. Man skal jo støtte de lokale bands.:) Så det bliver et meget hurtigt visit hos min far - hvilket jeg faktisk har rigtig dårlig samvittighed over. Men okay, han har været informeret om det fra begyndelsen, og han siger, at han bare er glad for, at jeg kommer. Det må jeg så tro på...

Udfordringen kommer så mht. hvad jeg skal tage på af tøj. Skal jeg tænke koncert og så leve med, at jeg måske ikke er helt pænt nok klædt på til min fars fødselsdag? Eller skal jeg tænke fødselsdag og så være overdressed i en pæn kjole til koncerten? Hmm...


Lige meget hvad det bliver til, så er jeg opsat på at få en dejlig aften. Basta!

God weekend til alle - også de fjolser, som læser med for at bruge min blog imod mig.;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar