lørdag den 23. oktober 2010

Festfri weekend

Hvor har det bare været en dejlig weekend indtil videre... Efter lidt for mange fester de sidste mange weekender og to fantastiske koncerter i denne uge (hvoraf den ene blev efterfulgt af White Russians på Riesen indtil kl. halv tre på trods af arbejde dagen efter - ups...), har jeg valgt at holde festfri i denne weekend. Det betyder, at jeg både har fået besøgt min bror og baby, og haft min mor med mand til middag, samt haft en brunchdate med veninderne. Det har været helt fantastisk...

Resten af weekenden skal gå med en masse arbejde (og et enkelt kagebesøg af veninde - yay!) - jeg mangler at transskribere to interviews, samt skrive tre artikler og lave en masse anmeldelser. Ja - der er den tid på måneden igen. Suk, suk... Ikke alle dele er altså lige sjove.;) Derfor blev jeg også lige lokket ind på Topshops hjemmeside af Camilles indlæg, og det kom der det her ud af:




Lidt uheldigt, når jeg egentlig skal til at holde igen med shoppingen, men til gengæld købte min mor noget tøj af mig for i alt 500 kr i dag, og så går det jo næsten op - right?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar