fredag den 29. oktober 2010

Utroskab

Jeg følte mig helt utro mod min lejlighed, da jeg sad i går og kiggede på mulige nye boliger...

Min hyggelige og varme lille lejlighed, som har været min i over tre år nu. Vi har været igennem både godt og skidt på de år. Den har oplevet fester og gæster, at en kæreste er flyttet ind og senere flyttet ud som ekskæreste, et indbrud, tømmermænd, hyggeaftener, ja alt.

Jeg elsker min lejlighed - mit hjem. Men det er også på tide at rykke videre.

Så i dag var jeg til møde i banken, og hvis alt går som jeg håber, så ejer jeg min egen lejlighed inden for en overskuelig tid. Jeg skal faktisk bare finde den rette. Jeg glæder mig virkelig.

Undskyld mit Nørrebro-hjem. Jeg elsker dig, men vi kan ikke blive sammen for evig. Jeg er sikker på, at der er en anden studerende derude, der vil elske dig mindst lige så højt som jeg!

Det bliver en spændende proces...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar