fredag den 11. november 2011

Fantastisk koncert

I går var jeg til Alter Bridge-koncert i Vega. Det var - som altid - fuldstændig fantastisk. Også selv om Myles Kennedys stemme var smadret, lige som tilfældet har været 2 ud af de 3 andre gange, de har været i Danmark. Han har virkelig ikke held med Skandinavien! Jeg har lige set, at de har aflyst morgendagens koncert i Kolding, men den var også gal i går. Jeg er bare glad for, at han gennemførte den koncert.

Jeg ved, at jeg har reklameret for Alter Bridge før på bloggen, men jeg bliver nødt til at gøre det igen. De er simpelthen noget for sig. Jeg har aldrig oplevet med noget andet band, der på samme måde kan få mig til at stortude - ja, direkte hulke - når de spiller live. Der er bare noget særligt inderligt og ægte over både teksterne og fremføringen, at jeg reagerer helt spontant. Det er ubeskriveligt. At kunne gå på den måde fra at smile og rocke med på de hurtigere numre til at bryde helt sammen under balladerne, er en intens oplevelse.

Jeg kan ikke forklare det. Jeg elsker bare det band!

Tænk engang, at det, der startede med en "Ja, jeg skal nok"-mail om, at jeg nok skulle interviewe ham forsangeren af det der for mig ukendte band Alter Bridge, efterfulgt af en mærkelig henvendelse fra Universal om, at jeg her fik tilsendt den ene af to kopier i Danmark af Alter Bridges andet album - og at jeg havde to dage til at lytte til den, så skulle den retur, har kunnet føre til så mange store oplevelser, øjeblikke og følelsesladede situationer. Det er vildt at tænke på. Jeg er Metalized evigt taknemmelig.:)

Her er et par af de videoer, som satte tårestrømmen i gang i går:



I går var forresten første gang, jeg har været i Vega siden flytningen - og hvor var det bare FEDT, at kunne gå derhen på ikke engang fem minutter. Eller endnu bedre - at kunne sidde i sin sofa med at glas rødvin fem minutter efter, koncerten var slut. Jeg benytter aldrig Vegas garderobe igen!:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar