onsdag den 9. november 2011

Tak til livet

Indtil for nyligt har jeg holdt en længere internetpause, forstået på den måde, at blogging har været så godt som ikke-eksisterende, status updates på Facebook kraftigt skåret ned og Formspring lukket og slukket. Det skyldtes alt sammen, at jeg var blevet udsat for kraftig anonym internethetz, der nåede helt ud i reelle trusler, og så var det bare ikke sjovt længere.

Nu er jeg så stille og roligt startet op igen. Stadig ikke så meget herinde (men det er mest fordi, bloggen trænger til en makeover, som jeg ikke kan finde tid til, og det irriterer det mig...), men på andre platforme og også på Formspring igen. Og jeg har ikke modtaget et eneste negativt angreb. Det er så befriende, at jeg næsten ikke kan beskrive det. Jeg ved godt, at man ikke skal lade små mennesker påvirke en, men det er altså svært at være ligeglad hele tiden.

Så tak! Tak, fordi verden er så rar lige for tiden. Livet er dejligt, menneskerne omkring mig skønne og jeg har det rigtig, rigtig godt. Det er værd at sige et offentligt TAK for.

Jeg er træt oven på min kærestes releasefejring i går, men jeg er i rigtig godt humør i dag. Det hjælper også, at jeg føler, at jeg ser pisse godt ud.:D Nye waxcoated jeans fra Zara, tanktop fra Samsøe og Samsøe og en slouchy, ripped sweater fra Lala Berlin - tilsat Manolo'er her på arbejdet og forede Converse Light udenfor. Simpelt, men godt. Det er sjovt, som det rigtige outfit kan påvirke ens humør, lige som det forkerte kan. I går var for eksempel helt off, så jeg blev jo nødt til at købe en COS cashmer-sweater og skifte. God logik, ikke?;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar