torsdag den 27. oktober 2011

Spil dansk...

I dag er det jo "Spil Dansk Dagen", og på den baggrund vil jeg skamløst promovere min kærestes band, der udsender deres debutalbum her d. 7. november. Han havde pladen med hjem i går, og den er altså rigtig god. Normalt hører jeg jo de hårdere genrer, men det er helt rart med noget stille og roligt musik. Fine melodier, gode tekster og så lyder det bare dejligt. En klar anbefaling herfra - og det ville det også være, selv hvis det ikke var min kærestes band.:)

Bandet hedder Jaruni, Moura and Wesko og består udover min kæreste, Claus Funch, af Tue West og en britisk sangerinde, Emma Fleming. Alle tre synger, og det giver en virkelig fin balance og tone. Det er også lidt anderledes, end hvad man ellers hører så meget af.

Albummet hedder Are There Any People Around Here!! og udkommer som sagt d. 7. november på VME. Det her er den første single:

3 kommentarer:

  1. Ti tusind tomler op for det her band. Jeg har SÅ mange forventninger til pladen, som jeg forudser bliver intet mindre end genial. Jeg har spillet de numre som findes på youtube til døde og jeg er så pisse vild med det!! De tre har helt sikkert fat i den lange ende.. Jeg glæder mig ellevildt til koncerter i det ganske land! :)

    SvarSlet
  2. Det gør mig vildt glad at høre.:-) Har du set, at de spiller instore-koncerter rundt omkring i landet i den næste tid?

    INSTORE TOUR:
    8 nov kl 20: TP (ved Rundetårn) Kbh C
    12 nov, kl 13: Stereo Studio Odense
    18 nov, kl 15.30: Stereo Studio Aarhus
    19 nov, kl 13.30: Stereo Studio Aalborg

    SvarSlet
  3. Sikke en fin blog du har :-) Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kigge forbi min :-)
    http://jadoreblog.dk/

    SvarSlet