fredag den 20. januar 2012

Pudekamp

Jeg er i gang med at lede efter puder til vores nye sofa, og det er åbenbart ikke så ligetil. Jeg vil egentlig gerne have noget farvestrålende, men kæresten er mere til det monokrome - og derudover vil ingen af os betale en formue for puder! Min kæreste mente, at jeg da bare kunne sy en masse selv, men det gider jeg altså ikke. Det bliver ikke flot nok. (Udover en uglepude selvfølgelig, for sådan en har jeg lovet at lave til os selv...)

I dag begyndte jeg så at kigge på Etsy, og selv om de fleste ikke er specielt kønne, så fandt jeg nogle stykker, som kunne være ret fine. Særligt den første med påfuglen er jeg helt skudt i! Den skal jeg altså overtale manden til at jeg godt må købe...


Sælger JolieMarche

 Sælger ClassicByNature

 Sælger CounterCouture

Scrabble-bogstaverne rammer lige plet, da jeg længe gerne har villet have et stort C stående, da det er både mit og min kærestes forbogstav. Jeg har bare ikke helt fundet stedet til det. Nu bliver det så i sofaen i stedet... Men jeg er i tvivl omkring bogstaverne, for er det ikke for kedeligt at købe to puder med C på? Og hvis ikke det skal være det, hvilke bogstaver skal jeg så vælge? Den har jeg ikke lige luret endnu.
Lige meget hvad er jeg ret sikker på, at der kommer en del af de puder hjem. Hvor mange og hvilke afhænger vist af mine overtalelsesevner!

2 kommentarer:

  1. Rigtig sød, hyggelig blog - du ser lidt bekendt ud :0)

    SvarSlet
  2. Okay - jeg har tjekket din blog og tror nu ikke, at vi kender hinanden.:-) Men tak!

    SvarSlet