mandag den 19. marts 2012

Luksusweekend

Her i weekenden nød kæresten-min og jeg godt af en Sweetdeal om en overnatning på Tivoli Hotel med 2-retters middag, cava på værelset og lækker morgenmad næste morgen - plus selvfølgelig fri afbenyttelse af pool og sauna. Og benytte det - dét gjorde vi! Derudover blev der også tid til cocktails i hotellets Sky Bar (ved Sticks N' Sushi) og så rødvin og hygge på værelset. Det var SÅ skønt. Vi fejrede både min fødselsdag og vores årsdag, og det kunne ikke være gjort bedre.:-)

Hotellet kan virkelig anbefales - super lækkert! Meget smagfuldt indrettet, så man fuldt kan følge Tivoli-temaet, men ikke så man føler, at man bor i en forlystelsespark. Jeg kan sagtens ende der igen. Og ja, det ligger kun ti minutter fra hvor vi bor, men hvad så? Det gjorde kun, at det var hurtigt at cykle hjem i går til fødselsdagshygge.:)

Vores fine værelse
Min fine mand!

Bobler, Euroman og Elle - ren afslapning!
Bobler og badekåbe
I Stop Staring!-kjole
Til middag
Det var jo et Tivoli-hotel, sååå...
... hej til Retardo I og II i spejlkabinettet!
Min lækre mand i de fede elevatorer
Sindssygt gode drinks!
Kærlighed <3
Halvdelen af søndagens kagebagning

Uhh, og så fik jeg denne her smukke ørering fra Maria Black i fødselsdagsgave. Jeg er meget glad.:)

2 kommentarer:

  1. Holda op du har en lækker mand! :)

    http://whoisbjoern.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja!! Og tak - han er endda også sød. Jeg er heldig.:)

    SvarSlet