fredag den 3. august 2012

Summer nights

I sidste uge var hippien og jeg til Against Me!-koncert på KB18 i Kødbyen. Det var første gang, jeg var på KB18, og jeg må sige, at det er meget Lades-agtigt. Alt for lavt til loftet, alt for varmt og alt for mørkt. Jesus, jeg følte mig som en idiot, da jeg stod og famlede efter min kæreste, som havde glemt mit manglende syn og allerede var gået mod baren. Så kikset... Men derudover er der jo også intimt, og koncerten var MEGA fed. Wow... Forsangeren fra Against Me! har endnu ikke fået sin kønsskifteoperation, men man kan godt se, at han er rimelig feminin. Han er også bare absurd cool og har en fed stemme. Folk var helt vildt på, og det var i det hele taget virkelig godt. Opvarmningsbandet var danske Hammonds, Harrington and Destroy, og de var også overraskende gode.

Tjek Against Me! her:



Inden koncerten mødtes vi med et vennepar i Enghave Parken og nød, at det for en gangs skyld var varmt og sommeragtigt. Det kunne også mærkes efter koncerten, hvor vi kunne gå med bare arme igennem København, inden vi endte på bar for liiige at drikke et par "på gensyn"-øl med vennerne, der smutter til Manchester det næste halve år. Skøn aften, men av mit hoved dagen efter!!

Jeg følte mig ret fin med gennemsigtig sommerfugletop, skinny jeans og nude sandaler, samt sommerkrøllet og lettere solbleget hår - men selvfølgelig fik jeg først hippien til at tage billede efter koncerten, så kvaliteten er derefter... Bemærk mine flotte, crazy pupiller - med mine defekte øjne kan det ikke betale sig at forsøge at gøre noget ved dem. Lazer eyes, that's me!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar