lørdag den 17. august 2013

Anbefaling: STRØM

Generelt er vi danskere (og dermed også jeg selv) vist bedst til at beklage os over dårlige oplevelser - men nu vil jeg også huske at fremhæve en god oplevelse.

Som nævnt før fik jeg endelig købt de fede sneakers fra Cinzia Araia på udsalg hos Strøm. Jeg købte dem midt i al forvirringen med en nyfødt, og derfor var det først i går, da jeg ville tage dem på, at jeg opdagede, at de var for små. Jeg har ellers altid været en 38, men dem her kunne jeg ikke passe. Shit. Fuck. Crap.

Jeg kiggede så på Strøms hjemmeside, og sørme om ikke de stadig havde skoene tilbage i str. 39! MEN - ombytning kan kun ske inden for 14 dage, og jeg havde heller ikke kvitteringen længere, kun ordrebekræftelsen på min mail.

Jeg tog dog chancen og ringede til Strøm - og nu har jeg et fint par i str. 39 herhjemme. Det krævede bare et opkald og så en tur til Hellerup i dag. De var SÅ søde i butikken, og der var ingen problemer, når det bare det var en ren ombytning. Åh, hvor var det fedt.

Sådan en god kundeservice gør mig så glad og giver mig kun lyst til at handle der igen. Det gjorde butikken i øvrigt også - nøj, den så lækker ud, men jeg havde desværre ikke helt overskuddet til at kigge den rigtig igennem, da jeg havde lillemanden med i barnevognen og jeg ikke ville risikere, at han vågnede midt i det hele. Med en utilfreds baby ville der være lidt langt hjem fra Hellerup... Så det må blive en anden gang.:)

Nu står skoene her og venter på, at jeg får taget dem i brug - og ja, nu har jeg tjekket. De passer perfekt denne gang.;)


 (Billeder lånt fra http://www.stromstore.dk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar