onsdag den 4. september 2013

New sneaks

Med alt det jeg får vandret rundt med barnevognen, har et par ordentlige sneakers længe stået på ønskelisten. Jeg er stadig lykkelig for mine nye Cinzia Araia, men de er nogle gange lidt for besværlige at tage på - nogle gange kræver utilfreds baby, at jeg kommer hurtigt ud af døren og ud at trille. Mine Vans har nu givet endeligt op med huller og revnet gummi (det der, der sidder og støtter i hælen...), så i dag forsøgte jeg mig med at tage mine løbesko på. Det gik sådan set okay, men kønt var det ikke - så ind på Asos med mig!

Jeg var ret tæt på at klikke dem her fra New Balance hjem - jeg er lidt vild med farven. Men realistisk set bliver jeg nok træt af rød, og jeg vil i hvert fald ikke gå på arbejde i dem, når det engang bliver relevant igen.

I stedet blev det derfor dem her fra Puma. Sort ruskind - what's not to like? Jeg har haft Puma-sko før, som jeg har været meget glad for, så jeg forudser, at det også bliver tilfældet her.

Og før nogen siger noget, så nej - jeg hopper ikke med på Nike-bølgen. Jeg synes simpelthen, at så godt som alle deres modeller er virkelig grimme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar