fredag den 15. januar 2010

To modsatte verdener

Så er det ENDELIG ved at være weekend. Nøjs, hvor er det tiltrængt. Det der med at arbejde fuldtid er altså overvurderet! Eller også har jeg bare glædet mig meget til weekenden og været lidt for utålmodig.

Jeg skal til generalforsamling i logen i aften, og jeg glæder mig ærlig talt. Flere af mine kolleger og veninder er ellers meget skeptiske og gør det egentlig mere af pligt end lyst. Måske er jeg bare lidt mærkelig på det punkt, men jeg kan altså godt lide at dresse op og tage til fin middag med god mad og masser af networking. Plus jeg glæder mig virkelig til at danse Les Lanciers. Det er år siden sidst! Sidste år nåede jeg ikke at finde en at danse med (nørdemænd er virkelig dårlige til at byde op...), men i år har jeg aftalt det på forhånd. Det kan ikke gå galt.:)

I morgen rykker jeg så i den helt anden retning og tager til DMeA. Det bliver helt sikkert også sjov. Det er vel egentlig også en form for networking, bare på en meget anden måde. Der kommer en masse jeg kender, så det skal nok gå underholdende.

Spørgsmålet er bare: What to wear??

(Jeg er virkelig blevet en modeslave på det seneste... Var jeg ikke for doven til at skrive hver dag, ville det her ende med at blive en modeblog!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar