tirsdag den 15. februar 2011

That country feeling...

En gang imellem får jeg et country flip. Både "populær country" a la Brooks & Dunn og Kenny Chesney og den mere alternative country a la Hank III. Everything goes. Der er noget særligt over den stemning, den genre kan udtrykke. Det minder mig om sommerdage i USA, road trips, ferie og frihed. Åhh, hvor jeg glæder mig til at genopleve det til sommer!

I dag var det særligt denne her sang, der bragte det frem. Der blev lige spillet et par strofer fra den til pole, og nu sidder den fast i mit hoved. Jeg har ikke hørt Dixie Chicks i et par år, fordi de hovedsagligt giver mig associationer til en bad heartache, hvor jeg brugte dem som terapi. Auch, det har jeg ikke behov for at genopleve. Men det var heldigvis mest to af de gamle album, så dette nummer kan jeg godt høre. På repeat. Igen og igen...


I øvrigt en meget fed video farvemæssigt. Derudover synes jeg ikke helt, at den passer til sangen...

Er jeg helt alene om denne svaghed?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar