onsdag den 10. august 2011

Drømmekjole

Suk, det er farligt at besøge Camilles blog. Min pengepung kan ikke lide det... Men altså, prøv lige at se den mest perfekte kjole... Åhh, hvor ville jeg gerne!


Både i sort og i blå er den jo helt fantastisk. For satan, hvor ville jeg gerne... Men lige knap 3.000 kr? Det går ikke her oven i flytningen...

Jeg er ellers ikke i det store shoppehumør lige for tiden - jo, efter møbler og lamper og andre praktiske ting, men ellers ikke. Det er nok meget godt. Alligevel røg der de her to par sko hjem fra Pretty Ballerinas i går:


Det blev selvfølgelig lidt dyrt, for Pretty Ballerinas er ikke billige - men jeg sværger til det mærke. De er simpelthen så rare at gå i! Og siden jeg har slidt hul i mine gamle sorte, må jeg jo have nogle nye. Jeg glæder mig specielt til at se dem med lidt hæl - enten er de helt perfekte eller way off...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar