onsdag den 3. august 2011

Rodehoved...

.. på alle måder! Min lejlighed er et stort rod, og dermed er også jeg et stort rod. Det er ved at drive mig lidt til vanvid. Jeg ved godt, at det kun er midlertidigt, men for fanden, hvor er jeg træt af ikke at kunne finde noget og kun have begrænset adgang til mine ting.

På nuværende tidspunkt ser mine dage nogenlunde sådan her ud:
  • Stå op og finde den første, den bedste af de tilbageblevne kjoler i skabet at tage på. Går det vildt for sig, kommer der lige en halskæde på og lidt mascara også.
  • Arbejde...
  • Tage til den nye lejlighed og hoppe i et par afklippede shorts og random kedelig top, for derefter at male, male, male...
  • Tage hjem til den gamle lejlighed, finde på noget mad (hvis jeg er heldig...), tage et bad og så sove!
  • Ooooog om igen...

Jeg ligner mildest talt lort for tiden. Tøjet er uinspirerende, håret har en irriterende længde og trænger til en kur - så det ryger bare op i den mest dødssyge hestehale, makeup gider jeg ikke gøre noget ud af, for det bliver alligevel suppleret med hvide malerpletter alle vegne. Aaargh! Jeg bliver sindssyg! Men alle de sjove ting er pakket ned...

Jeg drømmer virkelig om at kunne føle mig lækker igen. Tage noget lækkert tøj på og gøre noget ud af mit udseende. Jeg skal også have fundet ud af noget med det hår... Det har bare aldrig sagt mig det store, så det der med at style hår, aner jeg ikke rigtig, hvordan man gør. Og jeg har ikke tålmodigheden til at lære det... Men som det er nu, er det altså for trist.

Nå - fire dage endnu og så er jeg flyttet. Så er der bare lige detaljen med, at jeg får mindre garderobeplads i den nye lejlighed. Hmm... Selv med den sorte sæk, jeg fyldte med tøj i går, der ryger til genbrug, så kommer det ikke til at gå op. Og hvad så, når hippiens ting pludselig også skal ind i lejligheden? Krise!!

Måske spisestuen bare skal være et stort walk-in closet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar