onsdag den 17. august 2011

Et hovsa-køb...

Fy! Jeg er en dårlig ikke-shopper... Jeg havde lige rost mig selv for ikke at være i det store shoppehumør for tiden, men så gik det galt. Først skoene fra Pretty Ballerinas, så et par bluser fra Bllack Noir, og nu denne:


Det er jo ikke fordi, jeg som sådan mangler en læderjakke, men den ligner min gamle rigtig, rigtig meget, og jeg har savnet den lige siden, den blev stjålet. Så nu har jeg altså bestilt denne her og håber, at den er lige så god, som den ser ud til!

Det er ellers dyrt at flytte... Jeg synes, at pengene flyver af sted! Hvorfor skal f.eks. kabel-tv og internet være så dyrt? Jeg savner min gamle antenneforening... Men pyt - jeg elsker lejligheden. Elsker, elsker, elsker! Jeg elsker Vesterbro. Jeg er virkelig kommet hjem.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar