mandag den 15. april 2013

Hint til barselsgave

Hvis nu ham der min kæreste skulle have lyst til at give mig en barselsgave, og hvis nu han skulle komme til at kigge herind for inspiration, så ville et smykke fra Jane Kønig altså ikke gøre noget! Nærmere betegnet enten en halskæde eller et armbånd fra hendes Love Tag-kollektion - jeg kan nemlig ikke blive enig med mig selv om, hvilket jeg er mest til. Begge er så fine.

Hvis nu det var, så ville jeg nok vælge det med bogstaverne C og E. C for mig og min kæreste, E for ham den lille. For selv om han nok får et andet fornavn og dermed kun hedder noget med E til mellemnavn, så vil han altid være vores lille E...

Hov, og hvis nu min kæreste syntes, at det var en god ide, så kan jeg da lige nævne for ham, at der faktisk ER en fysisk Jane Kønig-butik på Gothersgade 54, meget tæt på hans arbejde. Så den der irritation over, at jeg ønsker mig ting, som kun kan fås over nettet - den holder ikke denne gang. :)


Lige til sidst - hvis nu min kæreste faktisk har kigget forbi, så sender jeg lige et kæmpe kys til ham. Bare fordi han er dejlig. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar