onsdag den 10. april 2013

Sweat pants

Jeg er ikke normalt den store fan eller forbruger af sweat pants - i min verden joggingbukser. Der skal virkelig meget til, før de kan være bare lidt charmerende, og min kropstype er langt fra den bedste til dem. Men med baby på vej og en dejlig lang barsel, kan jeg nok ikke komme uden om, at jeg kommer til at forfalde til sådan et par...

Min logik siger mig, at jeg skal købe et billigt par, da de alligevel kun skal bruges derhjemme. Men så er der også liiiige de her fra Zoe Karssen, som godt nok er tiltalende. Skulle man? Og hvilket et af dem i så fald? Jeg er nok mest på leoparderne...


Alle bukser kan findes på zoekarssen.com

2 kommentarer:

  1. Bukserne i midten er jeg vilde med :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er også rigtig fede. Jeg hælder klart mest til dem eller de sorte leoparder. Men de er stadig lige dyre nok, selv om jeg fandt de sorte nedsat på theoutnet...

      Slet