lørdag den 6. april 2013

Egokøb

Hej hej - jeg lever stadig! Men som forudset har de sidste seks måneder været meget præget af baby, og så er bloggen altså ikke blevet prioriteret... Der har heller ikke været så meget at skrive, for mit liv har mest handlet om at være træt, at arbejde, at shoppe babyting og følge udviklingen af baby.

MEN i de sidste par uger er jeg altså gået lidt amok og har shoppet til mig selv! Det føles skøøøøønt... Så jeg tænkte, at jeg lige ville vise frem, hvad der er blevet klikket hjem (plus en enkelt gave - jeg er jo fyldt hele 29 år!).


Fra Camilles smukke smykkekollektion, 6.10 Jewellery er det blevet til den fine lynring (gave fra arbejdet - tak!), ørestikkerne med lyn, nitteringen og den ubeskriveligt smukke ring med sorte brillanter. Sidstnævnte afventer jeg stadig, men den skulle være sendt i dag. Kollektionen er virkelig fin - omend lynringen river mine fingre til blods, fordi den er så spids! Det har jeg ikke lige fundet en løsning på endnu...


På tøjfronten er jeg gået i den stikmodsatte retning af ammevenligt - and I don't care! Jeg glæder mig sådan til at være "mig" igen og gå med mere interessant tøj end Samsøe og Samsøes tankkjoler eller graviditetsjeans. Derfor har jeg bestilt frynsekjolen fra H&Ms Conscious Collection og den fede flagermuse-sweatshirt fra Zoe Karssen (dog købt over Nelly.com, da den var en hel del billigere der - men nu er den udsolgt). Sidstnævnte hentede jeg i dag, og jeg kan faktisk være i den allerede nu, men vil ikke risikere at udvide den for meget med maven. Den er dog virkelig fantastisk. Derudover har jeg bestilt den smukkeste læderjakke fra Muubaa, som gør et godt indhug i de skattepenge, jeg har fået retur - men som jeg glæder mig som et lille barn til at få hjem. Jeg forudser, at den bliver en favorit i mange år.

Det bedste er, at jeg for en gang skyld ikke har det skidt med at vise manden mine køb - han synes nemlig, at jeg fortjener en masse lækkert, og han er glad, når jeg ikke shopper til baby, men til mig selv.:D

2 kommentarer:

  1. Er helt vild forelsket i den sorte kjole! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også virkelig fin. Jeg er så spændt på at se den i virkeligheden - forventer den leveret her i slutningen af ugen. :)

      Slet