søndag den 26. maj 2013

CKW plus Minus

Det er vist ikke nogen hemmelighed, at jeg generelt er ret glad for de designprojekter, Camille kaster sig over. Lige fra hendes smukke samarbejde med ByBiehl, hvorfra jeg nu har fem pods fordelt på to armbånd, som jeg bruger hver dag, over hendes egen smykkekollektion og senest til hendes tøjkollektion for Minus. Nogle gange synes jeg næsten, at det er for meget af det gode, men hendes smag rammer bare min rigtig godt, og indtil videre har jeg været mere end tilfreds med alle tingene, så jeg stopper altså ikke. :)

Derfor blev min Marchémarché deal til Got To Have It også brugt på at få købt nogle basisstyles hjem fra CKW Plus Minus-kollektionen. (Og så røg skjorten efterfølgende også lige hjem via Kirstenkbh...)


Jeg nåede at blive meget overrasket, da jeg modtog tøjet, fordi tanktoppen i sort var virkelig, virkelig lille. Godt nok har jeg en gravid mave i vejen, men jeg kunne slet ikke bruge den. Efter en sammenligning med den hvide fandt jeg dog også ud af, at selvom den sorte påstod at være en M, så var den nærmere en XS. Pyh, så gav det mere mening - og Got To Have It var super søde og hurtige til at få den ombyttet.


Jeg venter dog med at bruge tanktoppene til post-fødsel, for de bliver lige korte nok lige nu pga. maven, men de virker super lækre. Skjorten og sweateren har allerede været i brug, og er begge et hit - jeg er særligt fan af tommelfingerhullet i sweatshirten. Så lille en ting, men det gør så meget!

Min klare favorit er dog den langærmede bluse med rib på indersiden af armene. Den er SÅ lækker og blød og fantastisk at have på. Jeg har nærmest lyst til at bo i den, og jeg er ret sikker på, at jeg bliver nødt til at bestille den hjem i grå også...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar