lørdag den 25. maj 2013

Lykken er...

... at det endelig er blevet så sommeragtigt, at jeg kan finde mine sommerkjoler frem og dermed få lidt variation i påklædningen i stedet for at være låst i tankkjoler fra Samsøe og Samsøe eller mine uundværlige maternity jeans fra H&M!

33+3 - jeg er i dag 36+2, så der er sket meget mere endnu!

Okay, lykken er selvfølgelig en hel masse mere end det, men selv om jeg nyder min graviditet og glæder mig til babys ankomst, så er jeg altså ved at være SÅ træt af de begrænsninger, det giver til påklædningen. Jeg saaaavner alt mit lækre tøj. Jeg savner variation. Det er også lidt min egen skyld, for jeg har ikke villet bruge penge på lækkert ventetøj. Det føles så spild. I stedet ser jeg virkelig frem til at få baby ud af maven og op på armen i stedet, så jeg kan angribe mit klædeskab igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar