fredag den 9. december 2011

Festklar

Bare fordi det er jul og man skal købe julegaver, kan man jo godt købe lidt til sig selv også! I onsdags kom jeg i hvert fald til at bestille denne kjole hjem og købe disse sko.



Jeg har længe manglet et par klassiske, sorte sko, og disse fra Guess var lige i øjet. Sorte, stilfulde, men lige med en kæde, der gør dem perfekte for mig. Hurra!

Kjolen er fra Gestuz, og den er jeg lidt mere spændt på. Mon den er flot i virkeligheden? Passer mig? Er den rigtige størrelse? Uhh, det er et af de mere farlige internetkøb, men jeg håber på det bedste. Hvis den er fin, har jeg i hvert fald kjolen på plads til næste generalforsamling i logen.

Jeg har faktisk ikke købt så mange julegaver endnu, men jeg har ide til de fleste. Julegaven til kæresten er i hus, julegaven til min nevø er hjemmelavet og blev færdig i går, og fire-fem andre skal jeg bare have købt. Kun min farmor, Signe og lillebror mangler. Bum bum... Måske jeg finder noget i Frankfurt - jeg tager derned i denne weekend og besøger min mor. Glæder mig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar