fredag den 2. december 2011

Juleballet...

Suk. Jeg vil SÅ gerne ind og se Nøddeknækkeren på Det Kongelige Teater, men jeg har været for langsom og nu er der ingen billetter tilbage. Øv! Jeg kan nok godt finde en enkelt billet, men jeg vil have manden-min med, og det kan ikke lade sig gøre. Æv bæv!

Det er selvfølgelig min egen skyld, for jeg kunne bare have købt billet for flere måneder siden. Men jeg var ikke lige helt sikker på, om jeg skulle bruge penge på at se den igen-igen - og da jeg så endelig kom frem til at JA, det skulle jeg, så var det for sent.

I stedet må jeg jo nyde musikken derhjemme og så kigge på de fine billeder derfra og håbe på, at de sætter den op næste år igen. Håbe håbe!







(Billeder fra Det Kongelige Teaters hjemmeside)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar