fredag den 23. december 2011

Glædelig jul

Så har julefreden sænket sig. Alle gaverne er pakket ind og fordelt under træet og i diverse poser til videre transport, julekagerne er for længst bagt og delvist spist (jødekager og vanillekranse - my favourites), bilen er hentet til transport nordpå i morgen, neglene er lakeret og tøjet til juleaften er udvalgt. Nu slapper jeg af med et glas vin og hygger mig med julekalender og Voices (jeg kan altså faktisk godt lide det program - det virker mere seriøst end X-Factor - og min kæreste og jeg kender flere af dem, der deltager.) inden jeg senere tager på bar med min kæreste og hans kolleger. Det bliver nu nok kun til en øl eller to - nægter tømmermænd juleaften!

Det er jo så godt som umuligt at fange et pyntet juletræ ordentligt på billede, men jeg har alligevel forsøgt. Synes, at vores juletræ er fint! Det er første gang, at jeg har et "rigtigt" juletræ, altså et, der er over 1,5 m højt.:)




Rigtig god jul til alle - både dem, jeg kender, og dem, jeg ikke kender.

(Og ja, det er en pole midt i min stue. Et eller andet sted skulle den jo stå.:) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar