fredag den 30. december 2011

Post-jul

Så er julen overstået, og den har været dejlig! Masser af mad, hyggeligt selskab og gode gaver. Jeg fik bl.a. Miss Radnick som ønsket, samt en rigtig flot halskæde med en lille box som vedhæng, købt over Ebay, samt uret fra TrendyLiving. Derudover gav jeg en masse gode gaver, bl.a. en éndagsbillet til Roskilde Festivalen til min far, som nu skal se Bruce Springsteen med mig og min kæreste på Roskilde. Det bliver fedt!!

Mest glad er jeg dog for de gaver, jeg gav min kæreste. Helt til ham alene gav jeg en lækker cardigan fra Paul & Joe. Jeg bestilte den over Farfetch tre dage før jul, så jeg var dybt overrasket over at modtage den i tide! Faktisk var den klar til udbringning allerede dagen efter - så fedt. Jeg synes, at den er så fed, og den klæder kæresten-min helt vildt.


Ellers var min hovedgave til ham (men egentlig også til mig...) dette store fotografi af den danske fotograf Jacob Aue Sobol. Vi så det på en udstilling i efteråret, og min kæreste var helt solgt i det. Jeg synes også, at det er ret fantastisk. Så med lidt møje og besvær lykkedes det mig at købe billedet, som nu skal hænge over vores nye lilla sofa, som ankom i går. Åhh, stuen bliver så fin!

Med sløjfe om, gemt inde i soveværelset

Det reelle billede

Nå ja, og så lige et par billeder af mig fra juleaften. Endelig fik jeg en af de fine kjoler fra Stop Staring! på, som jeg købte i USA i sommer. Jeg ved ikke, hvorfor jeg har haft så svært ved at få dem på. Jeg synes i hvert fald, at jeg var ret fin.:-)


To i full figure, omend i dårlig kvalitet og samme pose på begge billeder. Jeg lærer det aldrig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar