mandag den 23. juli 2012

Et eBay-tip

Efter lang tids pause fandt jeg i går min yndlingskjole frem, og den er stadig lige fantastisk. Den er SÅ behagelig at have på, og så sidder den også bare rigtig godt. Kvaliteten er virkelig god, så selv om den er simpel i snittet, er den bare et kæmpe hit. Derfor sad jeg også lige og forsøgte at finde flere kjoler af samme model på nettet - jeg ved, at de findes, for jeg prøvede den også i sort, dengang jeg fandt den i Philadelphia.

Det lykkedes mig desværre ikke at finde andre varianter af kjolen, men til gengæld fandt jeg "min" kjole i str. M på eBay. Jeg overvejede faktisk at købe den, så jeg havde en ekstra, men det er ikke nødvendigt. Kvaliteten er god nok til, at jeg tror på, at mit eksemplar vil leve i mange år.

Derfor får I andre den lige som et tip - denne kjole er altså pengene værd!

Billede fra eBay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar