onsdag den 18. juli 2012

Summer snapshots (Instagram)

Det er og bliver en dejlig sommer, også selv om solen gemmer sig lidt for grundigt. Jeg har dog alligevel formået at få en del farve - kombinationen af en Roskilde Festival med godt vejr stort set hele tiden og evnen til at tage hurtigt imod sol kommer mig virkelig til gode i år!

Lidt stemningsbilleder fra min Instagram-konto - følg mig endelig; derinde kan jeg faktisk finde ud af at opdatere regelmæssigt! Navnet er carolinecalov.

Vi har været til dobbelt 30-års fødselsdag hos min bror og svigerinde - temaet var 1920'erne.


Jeg har drukket lækre cocktails på Bar7 med en veninde.


Roskilde Festival! <3 Solskin og dejlig selskab.


Ingen festival uden sæbebobler. Det hører sig til.


Festival med kærlighed <3


Forsøget på at nedtone det kedelige plastikarmbånd.


Jeg afventede The Cure - fantastisk koncert!


Det viste sig trods alt, at det kunne betale sig, at jeg havde ledt byen igennem efter gummistøvler i str. 46 til kæresten min forud for festivalen.


Vi fik armbånd til Tuborg-teltet - kolde øl på glasflaske, aaah! Klart my favourite - de der dåser gør ikke noget godt for mig.


Min far kom ud og så Bruce Springsteen med os. Årets højdepunkt!


Jeg har haft fri og dermed haft mulighed for at rydde op forud for loppemarked - jeg kommer til at sælge alt fra billige sko fra Hot Topic til Gucci, Manolo Blahnik og Christian Louboutin!


Jeg har drukket virkelig god champagne en tilfældig onsdag med min kæreste


Jeg har bagt brownie til en veninde, da hun og hendes kæreste kom til middag.



Jeg har været i sommerhus ved Sjællands Odde


Jeg har været til krabbemiddag med hvidvin og bobler hos brownie-veninden og hendes kæreste



Ingen kommentarer:

Send en kommentar