onsdag den 18. juli 2012

Too much inspiration?

Det gik op for mig i dag, at jeg er næsten 100 % klædt i tøj, sko og accessories, jeg har fundet gennem blogland. Det er faktisk lidt skræmmende.

Skjorten fra Zara har været hypet af rigtig mange - det samme gælder de coatede Zara-bukser. Halskæden med lynet har jeg fundet hos CharlotteD, mens Christina har sendt mig på eBay efter haircuff, da dem fra H&M var udsolgt. Armbåndene er designet af Camille, og hun har også haft vist sandalerne fra Black Lily frem, dog i sort (men dem ejer jeg jo så også...).  For at det så ikke skal være løgn, var mit overtøj i dag den poncho fra Samsøe og Samsøe, som Camille også har ledt min opmærksomhed hen på originalt, og min taske var den klassiske Alexander Wang Brenda-model, som jeg også første gang opdagede gennem diverse blogs. Det er altså kun mine briller, mit bælte, mit undertøj + tanktop, mit ur og smykkerne fra min mor, som ikke er blevet "hjulpet på vej".


Er det ikke lidt vildt? Jeg kan ikke finde ud af, om det faktisk er for meget af det gode - men faktum er, at jeg virkelig godt kan lidt mit outfit i dag. Så må det jo bare være sådan. Det understreger bare på alle måder, at blogs er et virkelig godt markedsføringsmedie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar