onsdag den 25. juli 2012

My tattooes - overview

Det er længe siden, jeg har skrevet om mine tatoveringer - faktisk tror jeg aldrig, at jeg har vist min fjer herinde! Men nu er det blevet sommer, og dermed er jeg blevet ekstra bevidst om dem. Særligt min første tatovering - stjernerne på siden - ser jeg meget sjældent om vinteren, men når bikinien kommer på, bliver jeg mindet om dem og ELSKER dem. På arbejdet bliver mine armtatoveringer mere synlige om sommeren, og dermed får jeg også flere kommentarer om dem. Flest komplimenter, heldigvis! Faktisk er det min fjer, der bliver rost mest, og det er den mindst gennemtænkte tatovering, jeg har. Funny...

Min første tatovering:
De røde stjerner på siden af kroppen. Jeg startede stort ud. Jeg havde placeringen på plads før motivet, og alt i alt overvejede jeg vel i et par år, før jeg tog skridtet. Jeg har aldrig fortrudt dem det mindste. Elsker dem og føler, at de er 100 % en del af min krop.

Min anden og tredje tatovering:
Noderne bag øret og pi- og nodetegnet på håndledet. Noderne bag øret tænkte jeg ikke længe over; de var ret spontane. Men de er fine og mine.:-) Pitegnet og noden på håndleddet tænkte jeg længere over, men alligevel er jeg aldrig blevet 100 % tilpas med den. Jeg ved ikke rigtig hvorfor - måske de er for små.

Min fjerde og seneste tatovering:
Fjeren på bagsiden af underarmen. Den var på ingen måde gennemtænkt - i stedet var det en spontan ide sammen med to veninder, som så har den samme. Totalt åndssvagt, men stadig sindssygt fedt. Jeg elsker den. Den sidder et virkelig fint sted, og den er enkel og smuk. Den tog mig lidt tid at vænne mig til, men den er klart blevet et hit.

Som alle andre er jeg blevet totalt bidt af det, og jeg har da også flere tatoveringer i tankerne. Pt. kredser det om to forskellige citater - et direkte fra en yndlingssang, et andet afledt af en sangtekst. To til i den lille størrelse altså - store, farverige tatoveringer bliver aldrig mig. Jeg synes, at de kan være vildt flotte, og jeg overvejede det også selv engang, men jeg er glad for, at jeg ikke gik den vej. De små er mere min stil.:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar