tirsdag den 17. august 2010

Træt - men ikke for træt til at shoppe...

Jeg er simpelthen så træt for tiden. Jeg kan næsten ikke få dagene til at hænge sammen. Når jeg kommer hjem fra arbejde, er jeg nærmest klar til at gå i seng. Det er gået så vidt, at jeg indtil flere gange den sidste uge - inklusiv fredag aften! - er gået i seng ved 22-tiden. Om det er min post-festival influenza, der stadig hænger ved, eller om der bare er et eller andet i luften for tiden, ved jeg ikke. Men det er lidt kritisk, for jeg har titusind ting at lave til det næste nummer af bladet, så jeg har virkelig ikke tid til at falde om af træthed så tidligt.

Suk, op til deadline føles det altid lidt som at have to fuldtidsjobs...

Nå, men anyways... Inspireret af smukke Camille og hendes fantastiske tøjstil, som så godt som altid er lige mig, røg jeg et smut i Samsøe & Samsøe i dag, og endte med at komme hjem med denne her kappe:

(Link til webshop)

Jeg købte den dog i sort, da grå aldrig har været my thing. Se Camille bære den helt perfekt her. Jeg er sikker på, at jeg kommer til nærmest at bo i den dette efterår, og sikkert også mange år fremover.

Udover kappen røg der også et brunt flettet bælte med hjem. Yay, det har jeg ledt efter i evigheder! Jeg er meget tilfreds med, at jeg lod træthed være træthed og overskuede Magasin after all...

Nu må jeg hellere tilbage til transkriberingen af et interview, for jeg har besluttet mig at holde fri kl. 20.30 i aften og se Rolling Stones-filmen Shine a Light på DR2. Det skal der også være tid til!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den dog over nice :0
    - Gid jeg havde råd!

    - Kit

    SvarSlet
  2. Jeg er også meget glad for den! Bruger den allerede flittigt.:) Den er selvfølgelig lidt dyr, men jeg synes, det er en virkelig god investering. Den er i god kvalitet og vil være brugbar i rigtig mange år - selv når kapper går af mode, har jeg tænkt mig at bruge den på kolde aftener.

    SvarSlet