mandag den 2. august 2010

Tyskland, part jeg-kan-ikke-tælle-det-længere

Nu smutter jeg til Tyskerland igen igen. I morgen kører bussen til Wacken Open Air, som vist nok er Europas største metalfestival. Eller også var det engang. I don't know... Jeg har ikke været der siden 2005, for de sidste fire år har programmet bare været død med død på, og det gider jeg ikke. Men nu har de lagt dødsmetallen lidt i baggrunden, så jeg skal ned og skråle "Ruuuuun toooo theeeee hiiiiiillls..." og "Giiiirls, giiiirls, giiiirls...", for ikke at tale om "You're Poisooooooooon... (hehe, hej Anthony...). Det bliver fantastisk!

For at det ikke skal være løgn, skal jeg være busguide på turen derned. Jeg har en eller anden ide om, at det bare er et synonym for pauseklovn, så det skal nok blive underholdende. En bus fuld af fulde, mandlige metalhoveder - og mig! Tjuhej...

Nå, men altså. Jeg glæder mig. Og hvad gør man ikke for gratis festival og gratis transport...:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar