onsdag den 15. december 2010

En julegave

Da jeg kom hjem fra arbejde i går, lå denne her og ventede i postkassen på mig:


Jeps, et fint USB-smykke fra Kähler. Min første reaktion var overraskelse, men så kom jeg i tanke om, at jeg havde deltaget i konkurrencer om at vinde lige netop sådan et hos både Emily og ByEmholt. Jeg har ikke hørt fra nogen af dem, men siden Emily har annonceret vinderne af sin konkurrence og Lisa fra ByEmholt ikke har, går jeg ud fra, at min kommer fra sidstnævnte. Så tak!!

Nu er spørgsmålet så bare, om jeg skal beholde den selv eller give den i julegave til min mor eller svigerinde. På sin vis er gul ikke helt min farve, men hvis nu man udskiftede den gule lædersnor med den sorte eller hvide, kunne den godt være fin. Og jeg har jo lige købt julegaver til begge de to andre... Ja, jeg kan godt høre, hvilken vej det her går...:)


Ja, det er kun den 12. december på mit kalenderlys...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar