torsdag den 14. juni 2012

Bryllupsoutfit

Som kort nævnt var jeg til bryllup i lørdags - en af mine gode veninder fra studietiden skulle giftes. Det var en helt fantastisk fest og vejret holdt heldigvis! Jeg hyggede mig sådan med snak, grin - og så fik jeg også lokket hippien til en masse dans. Han påstår ellers, at han aldrig danser, meeeen den tror jeg ikke længere på...

Jeg ville egentlig have købt en ny kjole til anledningen, men da denne sommer står på tre bryllupper og to 2x30-års fødselsdage, har jeg måtte holde lidt igen økonomisk. Derfor blev det genbrug, dog af den aller bedste slags! Jeg har kun haft min fine Gestuz-kjole på en enkelt gang før, så den føltes næsten helt ny. Jeg følte mig også vildt godt tilpas. For engangs skyld havde jeg tænkt praktisk og derfor taget et par bløde wedges-sandaler på under kjolen i stedet for nogle af mine fine, dyre stiletter. Det resulterede i INGEN ømme fødder! Det var altså et hit..



Håret havde jeg sat efter Emilys opskrift på en "udadvendt" fletning. Jeg er faktisk helt stolt af resultatet - normalt er jeg en kegle til at sætte hår!

På lørdag står den så på bryllup igen - denne gang dog kun kirke og reception, og så skal jeg direkte videre til Copenhell! Det giver lidt udfordringer tøjmæssigt, men jeg prøver.:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar