mandag den 11. juni 2012

Et livstegn

Jeg har nedprioriteret bloggen på det groveste de sidste par måneder, og det irriterer mig voldsomt. Der har nemlig været masser af ting, jeg gerne har villet skrive om - men tiden har bare ikke været der. Det er hårdt at starte nyt job! Jeg har aldrig arbejdet så meget, som jeg gør nu - og så er der jo også liiige bladet, som altid tager lidt tid, plus jeg har haft et væld af censoropgaver i dette forår. Pt. er jeg i gang med at rette 25 bachelorprojekter... Så ja, for meget tid er gået på arbejdet og al hjemmetiden er så gået med endnu mere arbejde og selvfølgelig også kærestepleje. Alt i alt nogle gode ting for mig - men surt for bloggen.

Jeg regner dog med snart at komme stærkt igen. Indtil da vil jeg nøjes med at vise et enkelt billede af min hippie og jeg til bryllup i lørdags. Fantastisk dag.:-) Det er så fedt, når muligheden er der for at have fiiiint tøj på. Elsker lange kjoler!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar