fredag den 15. juni 2012

Festivalweekend

Endelig fredag og endelig festival! Rigtig mange skal jo på Northside, hvilket jeg også rigtig gerne ville, men i stedet står det på Copenhell for mit vedkommende. Masser af ond metal og mærkelige mennesker.:D For at være ærlig, så har jeg ikke de store forventninger til musikprogrammet. Det er faktisk for hårdt til mig. Men jeg glæder mig til at opleve festivalenl og bare dalre rundt - og så glæder jeg mit til Marilyn Manson i morgen. Det skal nok blive fedt.

(Billede hapset fra Copenhells Instagram)

Nu skal jeg bare lige arbejde en 5-6 timer endnu, og så ellers af sted og hente min billet. Derefter: Fest, fest, fest, fest, fest, fest! I dag ser vejret perfekt ud - jeg håber lidt på, at det ikke bliver helt så dårligt i morgen som forudsagt...

Rigtig god weekend til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar