torsdag den 14. juni 2012

Nye sandaler

Egentlig har jeg slet ikke råd til at shoppe i denne måned, da alle de der fester jo også koster i gaver. Jeg elsker nu at give gaver, så det er okay. Jeg vil bare også gerne give gaver til mig selv...

Det blev dog også til to nye par sandaler fra Black Lily, da der forleden var kampagne på Designers and Friends. Jeg synes, at de ser så lækre og bløde ud - og så manglede jeg faktisk nogle nye, behagelige flade sandaler. Mine Jimmy Choo for H&M's med nitter er snart slidt op. Så måske er aftageren fundet? Jeg håber i hvert fald, at de fungerer i levende live! Jeg kunne ikke beslutte mig for farven, så det blev begge to...


Til gengæld var jeg så dygtig og lod de der fede Jeffrey Campbell-sandaler i plastik og nitter stå i går. De var ellers også fede, men hjernen slog alligevel til. Æv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar