søndag den 7. februar 2010

Jeg drømmer om...

Jeg var i biografen i aften med en veninde og se Nine og nu sidder jeg og drømmer mig væk til det her:







Italien kan jeg nok ikke købe, men jeg tror, jeg skal anskaffe mig en Vespa. Jeg mener, hvorfor ikke? Jeg har altid elsket Vespa'er, og når nu jeg aldrig kommer til at købe min lille, fikse bil, så bør jeg da have en Vespa! Jeg har lige tjekket, og de findes i en knallertudgave, der max. kan køre 30 km/t. Dvs. at den ikke kræver kørekort og så må jeg godt! I hvert fald i teorien...

Det er måske lidt unødvendigt i København, hvor alt kan klares på cykel, men er det ikke lige meget? Det er jo den eneste luksus, jeg kan give mig selv når det kommer til transportmidler (i hvert fald indtil jeg får råd til privatchauffør...)

Hvis ikke det bliver en Vespa, så skal jeg i hvert fald købe mig en rigtig lækker cykel til sommer. Basta! Men hellere en Vespa med en fin lille matchende hjelm til og så bare ned af Københavns gader med håret flagrende og solbrillerne på.

Åhhh, giv mig sol og sommer - og Vespa!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar