onsdag den 17. februar 2010

Jeg har...

... brugt alt for mange penge på det seneste. Damn, altså. Men det er jo svært at lade være. NU skal det Dankort altså på køl for en tid.

Inden for de sidste to uger har jeg købt:


Briller fra Sand - det var nu både af nød og lyst. Jeg fik også både 50% på stellet, samt tilskud fra kommunen.
Cowboyjakke fra Vila - sådan en har jeg manglet længe og den var -20%.
Cowboyjakke med nitter fra Global Funk - de to jakker er jo vidt forskellige!
Perlearmbånd fra Aldo - jeg har sukket efter perler længe.
Hvid sweater i strik fra H&M - den er så rar.
Pink tanktop fra Vila - elsker farven og come on, den kostede 70 kr.
Kjole fra Caché - anderledes, men flot på. Er dog spændt på, om jeg nogensinde får den brugt.
Kjole fra Three Dots - billedet gør den ikke ret, den er meget flottere på!
All Stars fra Converse - behøver jeg nævne, at jeg nu egentlig gerne vil have dem med den tynde sål? Meeen, de koster 900 kr. og dem her fik jeg altså for 200 kr. Så de må vente lidt.
Sko fra Betsey Johnson - se den pink æske! Og silkepapiret indeni er leopardplettet!
Wedges fra Vagabond - nej, jeg kunne ikke lade være.
Sko fra Wild Romance - ja, de kom med i samme omgang.

Derudover kommer så den nye reol (hvor der allerede mangler plads!), biografbilletter, teaterbilletter osv. Puh, bliver helt dårlig af at tænke på det...

Det må slutte nu, ellers får jeg aldrig den Vespa!

Men iih, hvor er det dog rart med nye ting...

3 kommentarer:

  1. Ihhh bare det var mig der havde råd til at shoppe så meget! Jeg skal jo spare spare spare, så der er ikke råd til meget tant og fjas...

    PS. er DYBT misundelig på din bleach cowboyjakke og dine nye briller! De er vildt fede!

    SvarSlet
  2. Jeg er også SÅ glad for de nye briller, de er helt vildt gode til mig, hvis jeg selv skal sige det. Jeg er kun ked af at jeg har fået sat nogle lidt brunligt tonede glas i, for de ville være finere med klare glas. Men det var nu engang hele pointen med at købe nye briller, så kan ikke gøre så meget ved det...

    SvarSlet
  3. Undskyld misser, men det var sgu hyggeligt at shoppe med dig ^^, og den ER for fed den cowboyjakke ! :D

    SvarSlet