fredag den 28. januar 2011

Livstegn

Jeg har stadig travlere end travlt, men nu er dagens deadline nået, dokumentet er sendt af sted, og jeg har tid til en hurtig update.:-)

Livet står stadig på lejlighedsforvaklinger - sælgeren af "min" lejlighed nægter åbenbart at vende tilbage, så nu har jeg så godt som givet op. Jeg tager i hvert fald ud og ser på en anden lejlighed på søndag. Åhh, hvor jeg glæder mig til, at det er overstået. Jeg vil bare male, indrette og skabe mig et nyt og større hjem - ikke rende rundt og se på mere l***! (Ja, beklager, men der er virkelig meget bras derude...)

Finger- og tåkrydsning er værdsat!

Nå, men det er næsten weekend, og jeg glæder mig. Det er virkelig tiltrængt. Om lidt smutter jeg i fredagsbaren med en håndfuld kolleger fra min gamle afdeling, og senere står den på sushi med Signen og så ellers rockmusik på Drop Inn. Same old, same old, men det bliver godt at komme ud og te sig tosset. Den der killer hovedpine skal bare liiige gå væk, tak!

Jeg har endnu ikke helt vænnet mig til mit nye hår, men det kommer langsomt. Jeg har stadig til gode at lege med mere vilde versioner af det (pjusk, toupering, krølning...), men sådan her ser det ud i den klassiske version:

Det er da okay, ikke?

Forresten - jeg blev lige inspireret af YouBlush's ønskeliste, og nu har jeg vildt lyst til at købe denne her. Aaargh, internettet bliver min død! Men den er altså virkelig fin...

1 kommentar:

  1. Dit nye hår klæder dig RIGTIG godt:-)
    Hav en god weekend.

    SvarSlet