søndag den 2. januar 2011

Nytårsbash

Sikken en fantastisk fest det blev i fredags! Jeg er først blevet menneske igen i dag, men i går var til gengæld også fabelagtig hyggelig med nytårsbrunch, tre film på en dag og hyggelig selskab hos en veninde. Jeg ELSKER når mænd laver mad til mig - også selv om det "kun" var venindens kæreste...;)

Jeg synes ofte, at nytårsaften bliver blæst op til meget mere, end det er, men denne gang var det virkelig et hit hele vejen igennem. Herligt selskab, ekstrem lækker mad og dansen, grinen og snakken hele natten. Jeg kan faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst er kommet i seng kl. halv syv om morgenen - men det var fedt!! 2011 er virkelig startet godt - jeg er i så godt humør.

Det var i øvrigt ganske underholdende at kigge mine billeder fra aftenen igennem i går. På et tidspunkt lagde jeg bare mit kamera i et hjørne, og det er så blevet misbrugt på det grummeste. Jeg er ikke helt sikker på, hvem alle menneskerne er, men det ser sjovt ud!:D Dem vil jeg dog skåne blogland for, så her følger kun nogle af dem, der er til mere pæn brug...

  
Nylavede krøller - desværre kan jeg aldrig få dem til at holde så længe!?

 

Bemærk lige de to fuldkommen ens ansigtsudtryk. Det er lidt skræmmende... Jeg trænger til at lære at variere mit udtryk!!

 

Der var krav om "sjov hat" - jeg ejer ingen sjove hatte, men havde heldigvis et par bunnyører, som jeg engang har fået snupset med hjem fra en koncert...
 

 



Nu vil jeg kaste mig over transskriberingen af Paul Gilbert- og Gary Cherone-interviews'ne og så ellers bare hygge mig og nyde søndagen. I morgen står den på første arbejdsdag i mit nye job - spændende!!

1 kommentar:

  1. Sikke fin du ser ud :)

    Lise

    www.lise-hansen.blogspot.com

    SvarSlet