mandag den 24. januar 2011

More than enough...

Jeg har alt for travlt for tiden, jeg stresser og sover alt for lidt - og internettet bliver nedprioriteret voldsomt! Sådan er det vel i perioder.

Fra syning af balletskørt af 4 meter tyl til genlæsning af 100 sider sandsynlighedsregning og et bachelorprojekt op til kommende censoropgave. Fra arbejdstravlhed og almindelig stress over nyt job til ekstra meget træning - som i øvrigt vist kun fører til skavanker af den ene og anden art, suk. Nå ja, og så ikke at forglemme lejlighedskøb! Jeg har budt på en lejlighed, som er lige mig, men det er godt nok noget af en kamp med de forhandlinger. Suk... Gad vide om vi bliver enige i sidste ende...

Så ja, beklager mit fravær, men sådan ser mit liv ud for tiden... Det er lige før, at jeg ville ønske en sygedag velkommen, så jeg bare kunne slå hjernen fra og sove igennem!

Det nye Costume har ligget ulæst derhjemme i snart en uge - det siger vist det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar