torsdag den 6. januar 2011

Love Never Dies...

I går blev jeg endelig færdig med leveringen til næste nummer af Metalized, hvilket vil sige, at jeg i aften kan høre lige præcis den musik, jeg selv har lyst til. Åhh, det er vidunderligt.

Så efter et bjerg af anmeldelser af diverse metal- og rock-cd'er har jeg nu sat soundtracket til Andrew Lloyd Webbers Love Never Dies på. Jeg skal ind og se den i London her i starten af februar, og jeg glæder mig helt vildt!! En rigtig tøseweekend med shopping, lækker mad og hele to musicals. Det bliver fantastisk... Af samme grund holder jeg mig på afstand af alt, hvad der hedder udsalg, for pengene skal gemmes til London. London, London, London... Man bliver aldrig træt af den by, gør man?

Jeg håber, at jeg når at få musikken ind under huden. Den er i hvert fald dejlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar