onsdag den 16. juni 2010

Bittert...

Øv, hvor er jeg irriteret lige nu. Jeg har lige fået tilbuddet om at tage en tur til Hamborg med alt betalt for at interviewe dem her:


Kamelot. Mit ultimativt yndlings progressive metalband. For satan, hvor ville jeg gerne. Men jeg kan ikke. Turen er på mandag og med så kort varsel kan jeg ikke få fri. Jeg har jo lige været væk i to uger, så jeg har travlt på arbejdet og i næste uge skal jeg også ind og være censor en enkelt dag. Altså kan jeg ikke bare tage to dage fri for at smutte til Hamborg...

Øv, øv, øv!! Jeg ville sååååååå gerne!

Det værste er, at jeg har været drøn ineffektiv de sidste to dage. Ikke at jeg tror, det havde gjort en forskel, hvis jeg havde nået mere i denne uge, men det føles stadig som spild...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar